projectleider

Als projectleider bij Lodema geef je leiding aan projectteam bestaande uit 2 tot 15 personen. Je coördineert en realiseert projecten op het gebied van elektrotechnische, beveiligings- en/of brandmeldinstallaties.

Een aantal belangrijke werkzaamheden die jij als projectleider uitvoert:

  • maken van installatieontwerpen, calculaties en offertes;
  • werkvoorbereiding van projecten, waaronder tekenwerk en afstemming met nutsbedrijven;
  • organiseren en coördineren van verschillende opdrachten vanaf start tot en met oplevering;
  • communiceren en bewaken intern en extern projectgerichte productie, inkoop, logistiek, engineering en financiën;
  • instrueren en begeleiden van het monteursteam;
  • zelfstandig behandelen van geaccordeerd meerwerk, in samenwerking met de werkvoorbereider;
  • urencontrole en facturatie.

Functie-eisen:

  • je hebt een hbo werk- en denkniveau;
  • je bent proactief;
  • je neemt initiatieven, bent creatief en straalt betrokkenheid en enthousiasme uit;
  • je werkt gestructureerd, houdt het overzicht en beschikt over communicatieve vaardigheden;
  • je bent praktisch, flexibel en pragmatisch ingesteld;
  • je kunt zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer.

Wij bieden

Bij ons krijg je een marktconform salaris en zijn er volop ontwikkelingsmogelijkheden. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Enthousiast over deze functie?

Lodema Elektrotechniek is een dynamisch en innovatief bedrijf dat mensen en techniek met elkaar verbindt. Dit kan alleen met vakmensen zoals jij. Hieronder staan de werkzaamheden en de functie-eisen in het kort. Spreekt deze baan je aan? Stuur dan een e-mail met je cv naar René Tuinenga via tuinenga@lodema.nl of bel 058 – 288 19 22 voor meer informatie.